قدس آنلاین- یزد : فرماندار تفت بر انسجام و هماهنگي فرابخشي در معرفي هنرمندانه دستاوردهاي عظيم نظام مقدس جمهوري اسلامي و دولت تدبير و اميد به ويژه در هفته دولت تاكيد كرد.

تبيين دستاوردهاي دولت، موجب جاري شدن جريان نشاط و اميد در جامعه خواهد شد

به گزارش قدس آنلان از یزد ، محمود زارع رشكوييه در نشست هماهنگي بزرگداشت هفته دولت با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان والامقام رجايي و باهنر، از آنان به عنوان الگوهاي ماندگار براي تمام دولتمردان ياد كرد و گفت : این مناسبت یادآور فداکاری‌های فرزندان پاک‌سیرت و فداکار انقلاب اسلامی و تداعی‌گر روزهای پرشور خدمت‌گزاری همراه با تواضع و شور و عشق شهیدان والامقام رجائی و باهنر است.

وی با اشاره به در پيش بودن هفته دولت، برنامه‌ريزي براي بزرگداشت شايسته اين مناسبت ملي و معرفي دستاوردهاي عظيم دولت را يادآور شد و اظهارداشت : ارائه و تبيين دستاوردهاي دولت، موجب جاري شدن جريان نشاط و اميد در جامعه شده و مردم را اميدوارتر خواهد كرد.

زارع نقش رسانه‌ها و اصحاب قلم و انديشه را در اين رابطه مهم ارزيابي كرد و افزود: در معرفي دستاوردهاي عظيم نظام مقدس جمهوري اسلامي بايد از ابزارهاي هنرمندانه به نحو شايسته اي بهره برد به نحوي كه ارائه آن در عمق جان مردم تاثير كرده و زمينه‌ساز اميدواري بيشتر براي تداوم اين راه مقدس گردد.

فرماندار خواستار جمع‌بندي پروژه هاي قابل افتتاح در هفته دولت از سوي دستگاههاي اجرايي شد و گفت : دستگاههاي اجرايي مهم‌ترين پروژه هاي خود كه قابل افتتاح و بهره برداري در هفته دولت مي‌باشد را به دبيرخانه ستاد بزرگداشت هفته دولت در فرمانداري اعلام نمايند تا در برنامه‌ريزي هاي بزرگداشت اين هفته لحاظ گردد.

وي بر اطلاع رساني دستگاههاي اجرايي از اقدامات صورت گرفته در مسير رشد و آباداني شهرستان تفت به رسانه‌هاي مختلف تاكيد كرد و تصریح کر د: رسانه‌ها به عنوان نمايندگان افكارعمومي مي‌توان پلي قابل اعتماد براي معرفي و تبيين دستاوردهاي عظيم دولت در بخش هاي اقتصادي، عمراني، فرهنگي، سياسي و اجتماعي باشند و هفته دولت را به نمايشگاه ارزشمندي از دستاوردهاي عظيم نظام مقدس جمهوري اسلامي بدل نمايند.

فرماندار تفت در پايان بر تجليل از مقام متعالي و شامخ شهداي دولت به خصوص در هفته دولت تاكيد كرد و پيمودن راه مقدس آنان با بهره گيري از فرامين رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله العالي) را يادآور شد.

در ادامه اين نشست اعضاء به بيان ديدگاهها و نكته نظرات خود پرداختند و تصميمات لازم در اين رابطه اتخاذ گرديد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.